MÅNDAG.

Åh härlig dag varmt och nu är det sommar!
Man blir så glad över vädret fast lite för varmt att gå i city...
Men ska inte klaga alls på det fina vädret :)

Jag kom upp idag och åkte till skolan som jag inte alls
brukar göra på Måndagar men idag så haha ;)
Jag måste få minst ett g i kursen som jag har,
började på en ansiktsmask som vi ska ha en liten
utställning på nästa vecka och jag ska ta kort på den med
olika miljöer och vad ska man ta då?
någon som vill vara min modell för det? :O haha paaanik men ska
måla den och så imorgon hihi så får se hur den blev, är avis på Malin G
i min klass för hennes blev sååå bra, asså hennes bilder!

Efter skolan åkte jag in till the big city som sagt ;) fick sällskap av söta Ida
i min klass, vi gick från Gamlestan till centralen, det var skönt, vi pratade lite
och det var så kul att vara med henne igen för vi pratar knappt längre och det
är lite tråkigt men nu så är det ändrat och då kommer det ett smile på mina läppar
för hon är en bra vän! Nej nu kom Jennifer förbi en stund (Löken) haha så ska ut
nu och röka med henne och prata lite :) kommer med mer senare pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0